Έχει παρατηρηθεί πως σε ορισμένους πίνακες της Αναγέννησης υπάρχουν σχέδια τα οποία σύμφωνα με τη γνώμη πολλών αναπαριστούν καθαρές εικόνες από Αγνώστου Ταυτότητας Ιπτάμενα Αντικείμενα (u.f.o). Με την παραπάνω άποψη θα μπορούσαμε να ισχυριστούμε πως το φαινόμενο εμφάνισης των ΑΤΙΑ (u.f.o) είναι πολύ πιο παλιό από τον δικό μας αιώνα. Τουλάχιστον αν δεχτούμε τις απόψεις του Ιταλού αρχαιολόγου Roberto Volterri, ο οποίος ισχυρίζεται ότι σε κλασικά έργα Ιταλών ζωγράφων του 15ου αιώνα, απεικονίζονται ιπτάμενα αντικείμενα, πανομοιότυπα ιπτάμενων δίσκων. Ο Volterri αν και ξεκίνησε σαν ένας συνηθισμένος και ορθολογιστής επιστήμονας, έχει με τα χρόνια αλλάξει την οπτική με την οποία βλέπει τα πράγματα. Σήμερα πιστεύει ότι η επιστήμη καλά θα έκανε να ασχοληθεί με τον χώρο του «ανεξήγητου», αποδεχόμενη την άγνοιά της στο χώρο του μεταφυσικού. Άλλωστε πάντα ο άνθρωπος είχε μεταφυσικές ανησυχίες ! … Αν και πολλοί ειδικοί της τέχνης έχουν αρνηθεί έντονα ότι στις συγκεκριμένες αναπαραστάσεις βλέπουν διαστημόπλοια όπως ο Martin Kemp, καθηγητής Ιστορίας της Τέχνης του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης, ο οποίος ισχυρίζεται απ’ τη μεριά του ότι, τα υποτιθέμενα UFO δεν είναι παρά αναπαραστάσεις ουράνιων και ιερών δυνάμεων που οι αναγεννησιακοί ζωγράφοι συνήθιζαν να απεικονίζουν στους πίνακές τους που έτσι κι αλλιώς χαρακτηρίζονται από έντονη θρησκευτικότητα, κάποιοι άλλοι συμφωνούν όμως ότι η σημασία των σχεδίων αυτών είναι προφανής.
Για παράδειγμα στον πίνακα του Domenico Ghirlandaio που απεικονίζει μια Μαντόνα με τον Άγιο Giovannino υπάρχει ένας άντρας που κοιτάζει σε ένα αντικείμενο με σχήμα δίσκου που βρίσκεται επάνω από τον αριστερό ώμο της Μαντόνας. Έχει ζωγραφιστεί τον 15ο αιώνα και δεν είναι ο μόνος αναγεννησιακός πίνακας που απεικονίζει ένα τέτοιο αντικείμενο.
Για παράδειγμα στον πίνακα του Domenico Ghirlandaio που απεικονίζει μια Μαντόνα με τον Άγιο Giovannino υπάρχει ένας άντρας που κοιτάζει σε ένα αντικείμενο με σχήμα δίσκου που βρίσκεται επάνω από τον αριστερό ώμο της Μαντόνας. Έχει ζωγραφιστεί τον 15ο αιώνα και δεν είναι ο μόνος αναγεννησιακός πίνακας που απεικονίζει ένα τέτοιο αντικείμενο.
Στον πίνακα 'Η βάπτιση του Χριστού' του Aert De Gelder (1710) βλέπουμε έναν ιπτάμενο δίσκο από τον ουρανό να φωτίζει τη σκηνή της βάπτισης.
"The Annunciation" ΑΠΟ ΤΟΝ Carlo Crivelli TO “1486”
Στο ακόμα παλαιότερο φρέσκο της Σταύρωσης (1350) που μπορεί να βρει κανείς στο Μοναστήρι Visoki Decani στο Κόσσοβο, στις δύο επάνω γωνίες της ζωγραφιάς μπορεί να δει κανείς δύο σχήματα που μοιάζουν με ιπτάμενα σκάφη μέσα στα οποία βρίσκονται δύο μικρόσωμοι άνθρωποι. Και αυτά, είναι μόνο λίγα από τα πολλά τέτοια παραδείγματα ζωγραφικής.
Paolo Uccello (1396-1475) “La Tebaide”
O Volterri βρίσκει καταπληκτικές ομοιότητες στο έργο του Bonaventura Salimbeni “Glorification of theEucharist” με τη μορφή ενός σύγχρονου δορυφόρου.
17ος αιώνας ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ: Svetishoveli Cathedral in Mtskheta, Georgia.
"Le Livre Des Bonnes Moeurs" ΑΠΟ Jacques Legrand, ΤΟ “1338”
"The Miracle of the Snow" ΑΠΟ Masolino Da Panicale ΤΟ “1400”
'The Magnificent' - Notre-Dame in Beaune, Burgandy
Στο ακόμα παλαιότερο φρέσκο της Σταύρωσης (1350) που μπορεί να βρει κανείς στο Μοναστήρι Visoki Decani στο Κόσσοβο, στις δύο επάνω γωνίες της ζωγραφιάς μπορεί να δει κανείς δύο σχήματα που μοιάζουν με ιπτάμενα σκάφη μέσα στα οποία βρίσκονται δύο μικρόσωμοι άνθρωποι. Και αυτά, είναι μόνο λίγα από τα πολλά τέτοια παραδείγματα ζωγραφικής.
Paolo Uccello (1396-1475) “La Tebaide”
Hamburg, Germany 4 Νοεμβρίου 1697
"Glorification of the Eucharist" ΑΠΟ Bonaventura Salimbeni ΤΟ “1600”.
O Volterri βρίσκει καταπληκτικές ομοιότητες στο έργο του Bonaventura Salimbeni “Glorification of theEucharist” με τη μορφή ενός σύγχρονου δορυφόρου.
17ος αιώνας ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ: Svetishoveli Cathedral in Mtskheta, Georgia.
"Le Livre Des Bonnes Moeurs" ΑΠΟ Jacques Legrand, ΤΟ “1338”
"The Miracle of the Snow" ΑΠΟ Masolino Da Panicale ΤΟ “1400”
12ος αιώνας "Annales Laurissenses"
"Summer's Triumph" TO“1538”
The Life Of Mary -14ος αιώνας
'The Magnificent' - Notre-Dame in Beaune, Burgandy
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου